keskiviikko 15. elokuuta 2012

Muut meillä asuvat hirviöt

"Koookooooontuuuuuu... Omituisten otusten kerho!" 

Ajattelin että nyt voisi olla aika esitellä muut taloudessani asustavat örveltäjät. Ja vierailevan tähden.



Valkoinen Kissa.
Kotikissa. Sissi. Neiti Kermaperse. Ensimmäinen kisumirrini, tärkein kaikista. Tätä nykyä suunnattoman hellyydenkipeä, meinaan lentää naamalleni kun kurnauskis kyöhnää jaloissa. Saas nähdä miten kisu suhtautuu vauvaan..



Carrot Hellscream.
Jänis. Kyösti. Rodultaan belgianjätti. Kokoa 2x kissan verran. Hieno mies sekin. Ukkosella ja sillä on joku sielujen sympatia, mihin minulla ei ole asiaa. Todella sosiaalinen tapaus tämäkin, tosin ei kiehnää yhtä pahasti kuin Valkoinen Kissa.



( Ukkonen.
Mies. Minun ihananällöttävänkultainen mussukkani. Eli Potun isipappa. Mies, joka jaksaa minua vaikka olen ihan kamala. Muutamaa vuotta minua vanhempi, kylän omia poikia. Hieno mies. Melkein yhtä karvainen kuin nuo edellämainitut, joten pakkohan se oli listata...)


Vierailevat tähdet:



Prof. Molla Karvaperse, entomologi.
Kotikissa. Mälli. Minun eninen kissani, joka asustaa tätä nykyä äidilläni. Kiinnostunut kaikesta, kaikista ja vielä vähän muustakin.


2 kommenttia:

  1. Hei miten teillä kissat ja jänöt suhtautuu toisiinsa? Uskaltaisitko jättää ne kaksin valvomatta? Kauniita otuksia molemmat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä on Sissillä joku ihmeen kausi, että Kyöstiä pitää kiusata, jonka takia Köpis pääsee ulkoilemaan (valtavasta) asumuksestaan vain valvottuna.
      Aikaisemmin ei ole tuo kermaperse kiusannut ketään kaneista (oli siis joskus montakin kania), mutta kuten sanottua, nyt on kausi päällä.. Muuten kyllä! :)

      Poista

Sano nyt jottain hyvä immeinen!