sunnuntai 17. kesäkuuta 2012

Täällä sateli vauvoja!

"MÄ VIHAAN TEITÄ KAIKKIA!" Eli rakastan, ottakaa Muumista nyt selvää. 

Jumalauta! Ne perkeleet teki sen! JUMALAUTA! Yllättivät minut ihan täysin.
Vauvakutsut, Baby Showerit, Vauvasuihkut, miksikä niitä kukin haluaa nimittää. Sellaiset järkkäsivät. Enkä minä tajunnut mitään. Suunnilleen pari kuukautta ovat tätä suunnitelleet jo. Enkä minä tajunnut mitään. ...ihankuin toistaisin itseäni?

Ne perhanan pallot....

Noniin, nyt kasaan itseni ja selitän kunnolla.
Moekkiveekooael -12 oli tosiaankin käynnissä ja suuntasimme mökiltä kohti kauppaa ja alkoa. ..tai näin minä luulin. Porukassa päätettiin käydä morjestamassa äitiäni, joka oli "viimeistelemässä remonttia". Näin parkkipaikalla yhden kaverini auton, mutta ajattelin S:n olevan visiteeraamassa samassa taloyhtiössä asuvan toisen kaverini luona. Porukalla tulimme kämpylöisen etupihalle, äiti halasi tytöt läpi ja sitten mentiin sisälle. Heitin kengät pois, avasin tuulikaapin oven ja huomaisin ne perhanan ilmapallot ja älyämys iski kuin salami kirkkaalta taivaalta. Jo siinä vaiheessa pääsi itku ja huuto ja parku, joka ei sitten loppunutkaan ihan hetkeen. Olohuone oli täynnä kavereita ja "pikku"sisaruksetkin olivat paikalla.

Minun pieni vieraskirjani keittiön seinässä. Vieraat olivat kirjoitelleet lappusille onnentoivotuksia sunmuita.

Minulle olisi riittänyt ihan vain se, että minua ja Pottua muistettiin ja rakastettiin, mutta makuuhuoneesta paljastui karu totuus siitä, miten paljon meistä välitetäänkään. Mummohullu oli sitten pistänyt ranttaliksi ihan huolella. Se perkeleen eukko oli mennyt hommaamaan ne Teutoniat, mistä höynäsi jo kuukausia sitten.. Onneksi käytettynä kuitenkin, mutta SILTI! Minulle olisi kelvanneet ne Emmaljungat enemmän kuin hyvin.. Vaunuihin oli hommattu myös ratasosa ja lämpöpussi. Ja sen lisäksi vielä turvakaukalo.. Onneksi mamma oli löytänyt kaikki nämä samalta myyjältä ja käsittääkseni saanut ne edullisesti, mutta valivalivali. Minulla on maailman paras äiti. <3

Ja Ainu-pupu, tottakai!
Römer-turvakaukalo ja Valkoinen Kissa


Muutkin olivat päättäneet lahjoa minua, tässä listaa ja kuvasaastetta lahjuksista.
Dooky-vaunusuoja
Masukipsi-ainekset + sen teko ja koristelu
Pehmokoira ja -porkkana ("Pikku"sisko oli ihan itse ostanut Ikealta Potulle)
Angry Birds-possukka ja vauvan pipo
Imetysohjevihkonen (Terveydenhoitajaksi opiskeleva kaveri oli nähnyt paljon vaivaa tehdessään tämän)
Star Wars body ja -sukat ("Pikku"veli on vannoutunut fani)

Oink!
Ihana pikkuponkrana!
Semisti jos oli Muumikin liekeissä näistä! 

Lisäksi tuleva kummitustäti oli vääntänyt hurjasti syöpöteltävää ja oletettavasti mummohullun ansiosta oli Potun kehtoon ilmestynyt vaaleansininen Pentikin nalle.

Moekkiveekooaelsta enemmän höpötystä kunhan saan itseni kasattua tästä onnen ja ilon huumasta (ja kunhan Pottu lopettaa perseilyn, eli siis takapuolensa ylöstyöntämisen ja minun hengitykseni vaikeuttamisen. Yritetään siis huomenna.

Maailman ihanin Kisu kipsasi mahani ja vielä koristelikin sen!
Lohikäärme, koska lohikäärmeen vuosi ja Ukkosen kädet molemmin puolin kipsiä. <3


Mutta kiitos, kiitos, KIITOS kaikille. Olette korvaamattomia. <3

3 kommenttia:

  1. Ihana vauvakutsut ollu teillä! :) Olen ihan kade, mie sain lahjoja kyllä, mutta vain lähetettynä, kun rakkaat asuu niin kaukana. Tuo masukipsi on kyllä ylihieno, tahtoo nähdä sen edestäkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä olin etukäteen kade, kun luin sinun virtuaalivauvakutsuistasi, olin ihan varma, että minä en ikinä saa minkäänsortin kutsuja. Silläkin oli ihan mieletön yllätys nämä.
      Laittelen toisen kuvan masukipsistä kunhan se löytää paikkansa tästä huushollista. :)

      Poista
  2. Sori etten oo käynyt iakoihin kirjoittelemassa tänne sun puolelle mtn. Ollut vähän kiirusta. EIkä edes vähän. Ja nytkin sitten kommentoin tähän viikon vanhaan postaukseen. :D Voi että oot varmana ollut ihmeissäsi vauvakutsuista. Mulle kanssa ehdoteltiin monesti tuota mahan kipsimuottiin tekemistä mutta en alkanut sellaiseen. Tuo sinun maha läyttää ihan mielettömän iahnalle. Mulla ei meinaan käynyt mielesskään että senhän voisi maalata. :D Oiiih.

    Kaikkea kivaa ja lepäilyjä! :)

    VastaaPoista

Sano nyt jottain hyvä immeinen!